joi, 21 aprilie 2011

Ziua Pamantului!

Noroc! Stateam si navigam pe internet si in cunoscutul site Google am gasit o imagine colorata, care iti sare in ochi si am dat si eu un click. Am aflat ca astazi, 22 aprilie 2011, e ziua pamantului sau "Earth Day", cum vreti voi sa o luati, 200 de milioane de oameni din peste 140 de tari ale lumii participa intr-un mod sau altul la ceea ce a devenit cunoscuta ca “Ziua pamantului”. Alaturi de mult mai tanara miscare asemanatoare, Ora Pamantului, aceasta este doar o incercare de a atrage atentia asupra importantei protejarii mediului inconjurator. . Iar daca in 1979 acest aspect era privit cu dezinteres, ca un moft, in prezent efectele incalzirii globale se vad din ce in ce mai clar. Cred ca trebuie sa luam putina atitudine daca nu cumva vrem sa ne mutam pe Luna si sa traim in fiecare zi cu niste costume din alea...stiti voi, de astronaut; si daca nu cumva vrei sa inlocuim mancarea, gustoasa si variata in gust, cu niste pastile seci care sunt inodore (adica fara miros ba baiatule! INODÓR, -Ă, inodori, -e, adj. Care nu emană miros; fără miros. – Din fr. inodore, lat. inodorus. ). Deci, daca nu va doriti ce am scris eu mai sus aruncati gunoaiele la cos si nu pe strazi, mai opriti apa, stingeti becul cand nu aveti nevoie de el si d-astea, hai ca stiti, v-au aburit profesorii la scoala in fiecare zi! Daca vreti sa respirati un aer curat, ascultati profesorii (nu credeam ca o sa spun asta). Va rog frumos da-ti si voi un like pe pagina noastra de facebook www.facebook.com/OnlineXutZu . Viata e asa cum ti-o faci tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu