sâmbătă, 16 aprilie 2011

Vacanta!

In sfarsit am luat si noi vacanta asta de Pasti, o astept de la Craciun..Scoala asta e frumoasa pe o parte, dar daca despicam firul in patru dam de vreo 3 laturi nasole, in perioada asta din an sunt nenorocitele alea de teze si examene. Eu cel putin am un program foarte incarcat cu scoala, am 3 teze, 2 examene si inca 2 simulari. Dupa ce le trec imi iau o pauza de 3 luni, adica vacanta de vara, si asta(vara) cu stres, sa vad daca intru sau nu la liceul care doresc. Clasa a VIII-a pe departe cea mai grea din generala, dar si trista, orice colegi ai avea, iti pare rau ca te desparti de ei, si de multe ori ai vrea sa va mai intalniti cu totii, dar nu se poate. Asta este! Am un chef nebun de tastat, de asta am si facut aceasta postare, sper sa va placa, sau nu, astept parerile voastre scrise in comentarii. Va mai rog ceva: votati-ma si pe mine pe www.radiosauca.eu acolo sub chat, este un top, bifati Dj XuTzU si clck pe VOTE! Viata e asa cum ti-o faci tu! Noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu