vineri, 8 aprilie 2011

Bolnav de ziua sanatatii!

Salut! Eu nu ma simt prea bine din cauza unei raceli afurisite. Dupa ce m-a parasit acum o luna , i s-a facut iar dor de mine si s-a pus pe capul meu. Si uite asa, de ziua sanatatii eu sunt bolnav. Normal, aceasta postare trebuia publicata ieri, dar cum sunt eu mai intarziat, am creat astazi acest articol. Am promis in postarea anterioara ca o sa fac o postare interesanta, asta incerc sa fac. Nu stiu daca imi iese sau nu dar pe mine m-a apucat cheful de scris, asa ca scriu orice imi trece prin minte.
           Fiind racit , stau acasa ca nu cumva sa imbolnavesc si restul colegilor care inca sunt sanatosi. M-am uitat mai devreme la Neatza cu Razvan si Dani..un matinal de bun gust zic eu, ce merita vizionat in fiecare dimineata de la 8:00 la 10:00, asta pentru cine are timp. O sa spuneti ca e o postare stupida, dar asta mi-a trecut acum prin cap, asta am simtit ca trebuie sa scriu: sunt bolnav. Acum imi fug degetele singure pe tastatura si sper sa iasa ceva frumos. Am o rugaminte la voi, va rog frumos sa da-ti click pe butonul like din dreapta acestei postari..multumesc anticipat. Viata e asa cum ti-o faci tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu