sâmbătă, 30 aprilie 2011

Timp. De ce?

Salut! Pentru inceput vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat nimic de aproape o saptamana, dar am fost ocupat cu sarbatorile pascale si m-am gandit ca nici voi nu sunteti mai prejos. Astazi o sa vorbesc putin despre timp. Consider ca a luat-o razna. Am mai scris cate ceva despre timp in postarile anterioare dar consider ca este un subiect foarte interesant. Am o intrebare la care sper sa-mi raspundeti prin comentarii: De ce trece timpul asa de repede? Sunt sigur ca nu numai eu simt si consider asta. "Timpul este focul în care ne ardem existenţa" spunea Friedrich Nietzsche, si mare dreptate avea.  Daca este asa cum zice citatul, noi ardem prea repede, ne scurgem din ce in ce mai rapid. Probabil numai eu cred asta, cu toate ca nu sunt sigur. Inainte parca nu era asa. Acum o ora trece ca un minut, chiar daca lenevesti sau te distrezi. Inca un citat istet despre subiectul nostru de astazi este "Timpul este cel mai bun profesor. Din păcate, el îşi omoară toţi elevii." Acest  citat spune tot. Eu imi inchei postarea aici cu motto-ul blogului: "Viata e asa cum ti-o faci tu!"


Un comentariu:

  1. sincer chair sunt impresionant de acest citat"Timpul este cel mai bun profesor. Din păcate, el îşi omoară toţi elevii" si sunt cu totul de acord

    RăspundețiȘtergere