joi, 21 aprilie 2011

Evolutia!

Salut! Daca ne luam dupa titlu ne dam seama ca este vorba despre o evolutie a blogului meu in aceasta postare. Dupa ce i-am facut o promovare mai buna am inceput sa strang din ce in ce mai multi cititori si am ajuns astazi sa am o medie de 33 cititori  pe zi, cu un reord de 189 in data de 14.04.2011. Imi place ca sunt "ascultat" din ce in ce mai mult. Daca o sa continui evolutia asta promit ca blogul acesta va avea un domeniu nou. Trebuie sa mai spun si ca in ultimele 24 de ore am avut 208 cititori. Daca nu credeti intrati aici sa vedeti datele exacte de pe WTA. Aceasta postare am facut-o special sa ma laud cu voi, cititorii mei.Da-ti va rog frumos si un like din casuta din dreapta!  Viata e asa cum ti-o faci tu! 
Devina si tu fan www.facebook.com/OnlineXutZu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu