sâmbătă, 23 aprilie 2011

Invierea!

Hristos a Inviat! Acesta este salutul pe care il v-om volosi 40 de zile ,daca nu ma insel. Inainte sa incep sa spun mai multe despre aceasta seara, va anunt ca am facut toolbar-ul Online XutZu, pe care il puteti descarca exact de pe blog. Acum la munca: Am gasit aceasta imagine pe niste site-uri si mi-a placut, asa ca am zis sa incerc sa scriu ceva legat de ea si ce simbolizeaza ea. Nu prea stiu eu prea multe despre Paste , dar stiu indeajuns de mult sa stiu ca aceasta seara este una extrem de importanta pentru toti crestinii ortodocsi. Daca suntem credinciosi, aceasta seara ne prinde Spovediti si Impartasiti, asa ca mine. In aceasta seara luam lumina care este adusa intr-un mod miraculos de la Ierusalim, sau asa credem noi. Nu prea stiu ce sa mai scriu de teama sa nu gresesc cu vreo ceva. In aceasta postare poza spune tot, vedeti ca nu am mai personificat-o ca sa nu fie vreo blasfemie. Sper sa va placa modul in care am scris si ce am scris, nu prea mai stiu ce sa scriu ca as mai scrie. Viata e asa cum ti-o faci tu! Astept comentarii dar si multe like-uri pe Facebook la pagina blogului www.facebook.com/OnlineXutZu .

Un comentariu:

  1. Buna ziua, as dori sa stiu daca sunteti interesat sa facem un schimb de link-uri/rview.

    (*Va pot oferii link pe mai multe blog-uri)

    Astept raspuns la adresa de email office@pyads.info

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere