miercuri, 6 aprilie 2011

Abureli..cu stil.

Salut! Imi pare rau ca nu am mai facut o postare pe blog de mult timp, am avut ceva problema cu electricitatea, mai pe romaneste mi se intrerupea curentul din 5 in 5 minute. Calculatorul a rezistat o perioada acceptabila de timp dar pana la urma a cedat si s-a stricat. Acum merge "ca uns".Sunt extrem de bucuros ca am cativa cititori si in lipsa prezentei mele. Simt si eu in sfarsit ca imi este rasplatita munca. Asta numesc eu rasplata. Multi ma intrebau "Ai blog?" la care eu raspundeam cu "da" si dupa asta ma intrebau cu ce ma aleg din asta. Adevarul este ca poti si sa castigi din blogging dar nu am ajuns eu la acea perioada, si ma multumesc ca articolele mele sa fie citite. Nu am mai scris deoarece imi mananca mult timp si scoala, care imi place, oarecum. Fiind in clasa a VIII-a am inceput sa-mi dau din ce in ce mai mult interesul pentru carte, si va sfatuiesc si pe voi sa faceti acest lucru. Abia am terminat de vizionat meciul FC Vaslui-Otelul Galati si nu sunt asa multumit de rezultat, acesta fiind 0-0. Cu atat va plictisesc astazi, promit ca scriu si maine un articol mai interesant decat acesta. Viata e asa cum ti-o faci tu! Noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu