sâmbătă, 12 martie 2011

Buna.

Am revenit. Nu am mai postat mult timp deoarece am trecut printr-o perioada mai proasta. Am fost bolnav. Acum vorbesc cu un prieten ce ma face din nou sa fiu dezamagit despre acest blog. Spune ca nu intereseaza pe nimeni ce scriu eu aici. Cand am cerut parerea pe TPU ati spus ca blogul e ok. Acum nu prea am de unde sa stiu daca ati spus asta doar de dragul funditelor sau ati fost sinceri.  O sa mai cer parerea odata, pe TPU si pe Facebook. Sper sa raspundeti la intrebari si sa ma sfatuiti si pe mine in legatura cu proiectul asta. Daca nu va incanta cu nimic o sa il inchid. Daca va place il las, logic. C-am atat pe astazi, nu sunt prea bine dispus. Ceao.

Apropo de incheiere, m-am gandit ca motto-ul meu sa fie "Viata e asa cum ti-o faci tu!".

Salut.
by XutZu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu