sâmbătă, 26 februarie 2011

Multumesc...

 Am pus o intrebare pe TPU in care am cerut parerea oamenilor despre blogul meu. Ei au fost incantati despre ce si cum scriu. Cu aceasta ocazie tin sa multumesc tuturor persoanelor de pe TPU care imi apreciaza munca. Ei m-au sfatuit sa nu ma las de aceasta minunata meserie numita blogging. Asa o sa fac, o sa ascult parerile si sfaturilor persoanelor de pe Tpu, si ma repet, le multumesc din suflet. Pentru prima data am simtit ca nu sunt singur in acest "proiect" (cum imi place mie sa-i spun blogului). Sper ca cei de pe respectivul site sa frecventeze blogul meu de acum inainte. Incerc sa fac o treaba buna, dar am nevoie de sprijinul vostru. Dati-mi idei cand nu mai scriu asa de des, reprosati-mi cand gresesc si urmariti-ma. Cu aceasta intrebare de pe TPU (Ce parere aveti despre http://o-xutzu.blogspot.com?) m-am linistit, raman blogger! Sper ca sprijinul vostru sa fie de lunga durata. Spunasta tuturor, dar in special prietenilor de pe cel mai tare forum, Toti pentru Unu.

Multumesc!
   by XutZu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu