sâmbătă, 12 februarie 2011

Dragoste sau prostie?

            Eram pe messenger si vorbeam cu prietenii mei. Cel mai bun prieten al meu a vrut sa imi arate ceva foarte tare (parerea mea). Dupa cum zice si titlul, articolul de azi este legat de dragostea si omul. Ce au in comun? Multe.
      Sa revenim, deci, cel mai bun prieten pe care il am mi-a trimis niste conversatii amuzante ,daca ma intrebati pe mine.
     Totul incepe cu un salut si se termina cu...amenintari.
     Indragostitul nostru a ochit o fata pe strada, si din intamplare era cu un baiat. Asta a creat niste semne de intrebare in mintea amorezatului. Oare tipul cu care a fost vazuta fata este prietenul ei? Un prieten sau ceva mai mult?
         Prietenul de care ziceam , a incercat prima data sa afle cu cine vorbeste,logic, cu cateva abureli indragostitul trece la intrebari despre fata care l-a fermecat.
Sa-mi fie mai usor o sa ii spun indragostitului X si prietenului meu Y.
O sa trec si cateva "citate" din discutia purtata intre cei doi masculi.


X: sal
X: cf?
Y: bn u
Y: ?
X: bn
X: sunt x am juct odata fotbal imprna
Y: unde?
X: si team vazt asara park
X: cu niste baeti park
Y: da cine esti mai exact?
X:  Y de la mincu
X: cls 9
Y: si unde am jucat noi fotbal
X: la racovita (liceu)
X: dak ma vezi ma sjtii sigur
X: mai era "popescu"
.Y: da u unde mai vzt
.Y: pe afarA?
Y: sau unde?
X: erai p traian
X: cu unu gras\
X: sji cu o fata
.Y: a gata stiu eram la safir
.Y: nu?
X: nu sjtiu cum se keama
X: vreau sa sjtiu cum o keama pe fata qu kre erai.
.Y: nu-ti zic
.Y: ca se suoara
.Y: supara*
X: da nui zik nik . makr dami id
Y: daca vrea til dau
X: dal orikum, te rog
X: are prieten?
X: are
X: ?
X: hai mil dai
X: esjti qu ea?
X: esjti qu ea?\

      Dupa cum observati baiatul tine mortis sa afle cine era tipul cu care a fost vazuta fata. Putin cam cicalitor si plictisitor trece la declaratii. Prietenul meu vroia sa-l expedieze neavand timpul necesar pentru o discutie de genul acesteia. Amorezatul declara ca o iubeste si ca vrea sa formeze un cuplu cu fata ce ia furat inima.

Asa..ca sa-i moara toti dusmanii.("X: ar muri totzi")
  
          Vazand ca e un papa-lapte Y trece la amenintari pentru a se amuza din ce in ce mai tare. El devine cocos si spune ca fata ar da orice sa-l aleaga pe el ca concubin.

Dragostea asta aduce a prostie...din partea tanarului care era obsedat de ea. Sa dovedeasca prostia lui eterna,  indragostitul vrea sa se intalneasca cu prietenul meu sa o faca "parte-n parte" dar neaparat cu fata, sa-i vada.

   Discutia e prea penala.

       By XutZu.
"Never say Never."

2 comentarii: