sâmbătă, 19 martie 2011

Ce mai e nou?

 Nu am mai postat de mult pentru ca nu prea mai am timp, fiind in clasa a VIII-a trebuie sa ma pregatesc pentru neasteptatul examen. Pe la TV , ca de obicei, numai prostii inafara de cateva emisiuni ce sunt de buna calitate, sau nu. Mai nou a inceput razboiul contra Libiei, probabil toti stiti ce se petrece acum prin partea aceea de glob. Toate canalele de televiziune ne tin la curent cu acest razboi. Superb sau ce? (asta am luat-o de la Mircea Badea). Dupa parerea mea conducatorul Libiei merita sa fie atacat cu toate fortele posibile, el fiind un satanist sau ceva pe aici. Domnul Gaddafi vrea sa minimizeze cat de mult posibil populatia Libiei, numai el stie de ce. Dupa cate am inteles razboiul a inceput de astazi si va dura pana cand obiectivul se va indeplini. Obiectivul este doborarea lui Gaddafi logic. Ca sa dovedeasca cat este de nebun , Gaddafi se opune atacurilor, fara a avea nici o sansa. C-am atat cu Libia. Altceva ce "umple" posturile Tv este divortul Columbenilor care nu se mai sfarseste odata. Dupa cate am inteles Monica are mari sanse sa pastreze copilul, sau nu? ma rog..nu gasesc nimic interesant in acest divort oarecum asteptat, cel putin de mine. O domnisoara ca Monica de 20 si ceva de ani nu s-ar marita cu un mosnegut ca Irinel din dragoste, deci totul e pe interes. Am incheiat si cu Columbenii. O sa mai vorbesc putin despre Japonia si inchei. Mie chiar imi pare rau de acei oameni, daca nu am inteles eu gresit au murit peste 1.400 de oameni. NASOL. Ce e de preluat de la ei este dibacia lor in constructii si multe altele. Am citit un articol intr-un ziar care spunea ca japonezii au reparat o autostrada, care era rupta de la jumate, in 4 zile. Wow, noi nu suntem in stare sa contruim o autostrada in 20 de ani si ei au terminat-o in 4 zile? Fain. C-am atat pe astazi. Sper sa va placa postarea. Viata e asa cum ti-o faci tu! Noroc.by XutZu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu