miercuri, 19 ianuarie 2011

Noroc.

             Salut.Sunt XutZu, e posibil sa ma stiti de pe "Blogul-lui-XutZu"(un blog al curiozitatilor online).
      Probabil multi va intrebati ce-mi mai trebuie un blog daca am deja unul. Blogul lui XutZu, dupa cum am precizat este un blog al curiozitatilor online,deci nu sunt articole scrise de mine,sunt doar copiate de pe alte siteuri. Eh, blogul asta e pentru mine.Adica vreau sa scriu postari ale mele, textele mele, nu mai vreau sa dau copy-paste de pe alte bloguri,siteuri sau forumuri. Este a 2-a mea postare adevarata. Cand spun adevarata ma refer la faptul ca e a mea(textul meu).Sper sa va placa ce o sa scriu. Multora deja nu le place!
        Pentru ca am 13 ani, nu am vocabularul asa de dezvoltat ca al altora mai mari. Sunt un blogger tanar [:))] si neexperimentat dar incerc.


Sper sa va placa ce am scris si ce am sa scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu